دلم تنگه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم تنگه
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392

khodayekhobamii.jpg

 

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است

خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری !
من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری!
تو رو از تو گدایی می کنم . 
خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ....
و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و 

نيايش با خلوص پاک است.



خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است

اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/6/1/5 - - گفته است :
موفق باشی
پاسخ: ممنون. شما هم در پناه حضرت حق موفق و پیروز باشید

/weblog/file/img/m.jpg
رزمنده سایبری در تاریخ : 1392/6/1/5 - - گفته است :
سلام ممنون که به ما سر زدید و ما را لینک کردید
لینک شما هم با افتخار در سایت ما قرار گرفت
التماس دعا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 2157
:: بازدید سال : 5149
:: بازدید کلی : 310728

RSS

Powered By
loxblog.Com